Bytt gardinner och pysslat

Hejsan alla idag har jag bytt gardiner i sovrummet och köket nya som vi köpte i helgen.
Ni ska få se sen på bild hur dom ser ut snygga tycker jag. jo ja tänkte har ja berättat hur stor lght vi bor i eller en 4ra bor vi i nu. Så vi har ett sovrum, Whilliam och Johanna ett rum och bebisarna ett eget rum med. sen vardagsrumet . Vi trivs kanon bra i morn ska jag ta och byta gardiner i bebisarnas rum med. Vi vet ju vad vi väntar då vi tagit reda på det. Och ja tänkte ja skulle tala om det för er med. Det är så att vi väntar två flickor . Så för min kille blir de 3flickor och en kille. Det är ju mina första barn så en annan får 2 tösser på en ggn. Man vill ju gärna ha en kille med men vi har ju en liten kille här hemma whilliam vårt lilla charmtroll eller ja de är ju en av nickes barn sen ett tidigare förhållande. 

nu kommer bild på gardinen vi har satt upp i köket nu: 

 köpta från Åhlens på stan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0