Ätit God mat och spelat Nintendo wii med syrran

Hej idag har jaaa spelat nintendo wii med min syster och sen har vi ätit god mat med. Det blev Köttgryta med potatis o svartavinbärs gele sen bakade ja en paj till efter rätt det vart jätte gott . I morn åker min syster o hennes familj hem igen. Dom ska flytta ner hit me snart så dom måste hem o packa och styra lite med saker o Ting. Det är ju mycket att styra med innan man ska flytta . Ja är jätte glad att min syster ska flytta ner hit. Det är många vänner till mig o min familj som flyttar nu.

Vet inte vad som lockar dom till norrköping! Men det är väll en fin stad helt enkelt eller vad tror ni där ute?

Nu ska ja spela the sims 3 o äta godis .... gelehallon är min favorit har 2 påsar o en påse nötter till i kväll ska bli gott det. . .

Ha de kramizar Emelie


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Kan du inte lägga upp en bild så man får se magen? :)

2009-10-06 @ 14:04:23
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0